Za zdržaním Prey 2 vraj stojí štrajk vývojárov

Dobre, oficiálnu verziu priamo od Bethesdy by sme poznali, ale čo je na nej pravdy? Podľa informácií pochádzajúcich z internetovej chodbovej reči sa zdá, že celý zložitý príbeh s odkladaním / rušením Prey 2 bol tak trochu o niečom trochu inom ako o „nesplnení nastavených štandardov kvality“. Za odkladom vraj stojí štrajk samotných vývojárov. Túto informáciu priniesol ako prvý zahraničný server Shacknews, ktorému ju ponúkol anonymný zdroj.

> Autorom z Human Head Studios sa totiž nepáčili podmienky zmluvy uzatvorenej so spoločnosťou ZeniMax, ktorej odnož je práve aj vydavateľstvo Bethesda Softworks. A tak sa odhodlali k tomu najjednoduchšiemu riešeniu – v novembri minulého roka zastavili vývoj Prey 2 a začali so zástupcami ZeniMaxu vyjednávať. Až do januára všetko vyzeralo veľmi nádejne, lenže potom ZeniMax zastavil všetky rokovania a chvíľu to vraj skutočne vyzeralo, že je s Prey 2 ámen. Situácia sa mierne zlepšila až prvého marca, avšak hneď na druhý deň sa vraj niečo „veľmi dôležitého pokazilo“. Čo presne sa stalo však zdroj neuviedol.

> Počas tohto obdobia bola vraj z Human Head Studios prepustená celá kopa ľudí, ktorí v danú chvíľu nemali nič lepšie ako nádej, že budú pri obnovení prác opäť prijatí. Zástupcovia spoločnosti ZeniMax a Bethesda Softworks sa odmietli k tejto téme akokoľvek vyjadrovať a novinárov odkázali na už zverejnenú tlačovú správu.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár