Vývojári, ktorí odhaľujú nejaké tie perličky z vývoja niektorých svojich hier, máme my a predpokladáme, že aj čitatelia vo veľkej obľube. Dnes sa na zoznam podobných darcov priradil aj viceprezident štúdia Naughty Dog, Evan Wells, keď v rozhovore pre internetové stránky magazínu Game Informer prezradil niečo o prvopočiatkoch vývoja Uncharted: Drake ‚s Fortune. Hra sa vraj v pôvodných plánoch vôbec nemala odohrávať v tropickom raji, ale v podmorskej továrni. S lokáciou sa vraj počítalo aj v momente, keď bol celý projekt prezentovaný spoločnosti Sony. Pripomína vám to niečo?
Pri vývoji sme skúšali veľa rôznych verzií s rôznymi prostrediami. Naše vôbec prvé technické demo pomenované „mesačný bazén“ prezentovalo našu technológiu zobrazujúcu vodu. Jeden z našich vôbec prvých konceptov pracoval s tým, že sa hra bude odohrávať v nejakej podmorskej továrni. Vlastne to celé dosť pripomínalo BioShock. Vtip je v tom, že keď sme si čítali jeden z rozhovorov s Kenom Levine, dozvedeli sme sa, že BioShock sa mal pôvodne odohrávať na tropickom ostrove. Vtedy som si povedal: „Páni, ako keby sme si tie svoje nápady vymenili!“.
zdroj:Czechgamer.com