Skoro to vyzeralo, že Star Wars: The Old Republic príde, párkrát zamáva svetelným mečom na pozdrav a potom už len bude pozerať na World of Warcraft zo vzdialenosti niekoľkých svetelných rokov. Analytik Doug Creutz z firmy Cowen & Company sa ale na základe menšej záťaže serverov v marci a apríli a tiež nedávnych promo akcií typu víkend hrania zadarmo domnieva, že hre sa už tak dobre nedarí a naopak predplatiteľov začína strácať.
> K týmto špekuláciám sa teraz vyjadril Daniel Erickson z BioWare. Pre PC Gamer upresnil, že počet predplatiteľov neklesá, klesá ale počet hráčov, ktorí sa súčasne pripájajú do hry. Preto tá „ľahká“ záťaž serverov. Studio vraj robí „prvé posledné“, aby hráča späť do hry nalákali. „Nič nie je vylúčené, keď dôjde na to, udržať silné a aktívne komunity na serveroch,“ povedal a dodal, že to znamená aj „drobné zmeny“ vo vývojovom pláne. Keďže ale na rôznych častiach hry pracujú rôzne tímy, nie je vraj problém ľahko presunúť priority.
> Plánované updaty majú priniesť funkcie typu „vyhľadávač skupín“ alebo „kvalita života“ (nech už to znamená čokoľvek), ale Erickson uisťuje, že nový obsah je tou úplne hlavnou prioritou.
zdroj:Czechgamer.com