Séria The Elder Scrolls je síce medzi hráčmi známa, ale dosť možné, že tí, čo hrali posledný diel Oblivion, v živote ani nevideli pôvodný diel Arena z roku 1994. A čo potom až príde Skyrim? Súčasným trendom je sprístupniť hru čo najširšiemu publiku, pochopiteľne z toho dôvodu, že čím viac ľudí si ju kúpi, tým viac si tvorcovia a vydavatelia nahrabú. Ale ako to bude konkrétne v tomto prípade?
> Hlavný dizajnér Todd Howard sa vyjadril, že by to nehovoril ani tak o „väčšej prístupnosťi“ ako skôr „menej nejasností“.
Chceme odstrániť nejasnosti, tak by som to povedal. Namiesto toho, aby sme robili hru viac prístupnú, by sme radi odstránili nejasnosti. V Oblivionu sa deje to, že hráte po tri hodiny a potom si poviete ‚Chcem začať znovu, volil som zle.‘ Takže to by sme chceli zmierniť. Tiež si myslím, že ovládanie funguje lepšie … je elegantnejšie.
zdroj:Czechgamer.com