Jedna z najočakávanejších hier tohto roku, strieľačka Modern Warfare 3, to od veľkej časti hráčov okrem iných vecí schytává tiež vďaka tomu, že grafika vzhľadom k svojmu konkurentovi (ktorého snáď ani nemusíme menovať?) Pôsobí „ľahko zastaralo“. A treba uznať, že vzhľadom na trailery a gameplay zábery, ktoré doteraz autori zverejnili, majú kritici celkom pravdu. Úprimne povedané, ja osobne tam trebárs v animáciách príliš zmien nevidím. Vlastne žiadnu.
> Glen Schofield, šéf vývojárov z Sledgehammer Games, ktorí spoločne s Infinity Ward na hre pracujú, však zastáva úplne iný názor. V rozhovore so serverom CVG vyvíjaný produkt rezolútne bránil a dokonca sa vyjadril, že IW engine je v porovnaní s ostatnými grafickými engine niečo ako v automobilovom svete Porsche. „Tým chcem povedať, že je krásne priamy, všetko je tam neuveriteľne čisté. Je na ňom skutočne poznať, že bol vyvíjaný roky. Je veľmi jednoduché ho vylepšovať,“ hodnotil.
Úrovne Modern Warfare 3 sú oproti minule ďaleko väčšie, rozsiahlejšie, sú v nich väčšie výškové rozdiely a čo viac, sú vernejšie, majú viac textúr a veľa ďalších detailov. Ak porovnáte MW2 a MW3, všimnete si obrovského rozdielu. Porovnajte modely postáv, modely zbraní, odlesky svetla, vzhľad vody. Pridali sme tam skrátka veľa vecí a keď nám niekto tvrdí, že sme urobili len „cut and paste“, ani sa mi s ním nechce hovoriť, pretože nevie, o čom hovorí. Skrátka netuší. Nemá ani poňatia.
zdroj:Czechgamer.com