Príbehový trailer na Black Ops 3

Predvčerom sa Activision zase podaril jeden kúsok, ktorý považujem za marketingovú trápnosť. V utorok sa ich oficiálny Twitter účet Call of Duty premenoval vizuálne na „Current Events Agg.“, čo sa má tváriť ako agregátor aktuálnych správ zo sveta. Navyše ikonka overeného Twitter účtu môže ozaj zmiasť, keď váš klient ukazuje iba meno účtu a nie ID. Tento účet začal poštové informácie o teroristickom útoku v Singapure. Následne, že vraj bol v spomínanom mestskom štáte vyhlásený výnimočný stav a stanné právo.

Ako asi tušíte, bol to všetko marketing vedúci k tomu, že včera vyšiel nový príbehový trailer na Call of Duty: Black Ops 3. Ale čo si z toho odniesť. Naozaj je nutné použiť takmer šírenie poplašnej správy ako marketing? Nie je už toto za hranicou dobrého vkusu? Keby tie správy mali za sebou aspoň hashtag # BO3 alebo tak nejako, išlo by marketing odlíšiť od naozajstných správ, ktoré by každého trkli.

Áno získali tým veľkú publicitu o čo v marketingu ide. O tomto hlúpom kroku písali včera i neherné médiá, čo si priznajme, že pre našu kultúru nie je vôbec dobre, keď je terčom často moralistov a inej hávede. V tomto prípade Activision zachovalo opäť úplne nezodpovedne voči ako svetu, tak priemyslu ktorý ich živí.

Nakoniec si dáme trailer, ktorý je vydarený (čo odo mňa ako fanúšika série asi neprekvapuje). Black Ops mali vždy veľmi špecifický príbeh plný zvratov a rôznych hrátok s mysľou hráčov, čo im pridávalo na atraktivite. Aj v tomto diele to vyzerá, že budeme stáť na hrane rozhodnutia čo je vlastne dobre a čo zle. Pozrite sa sami a čakajte opäť príbehovú jazdu, aj keď tento rok sľubujú o niečo menší tunel a kampaň s CO-OPEM pre štyroch. Lenže kampaň si užijú iba majitelia nových konzol, pre PS3 a X360 hra vyjde iba s multiplayerom.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár