Prečo vývoj nového Hitmana trvá už šesť rokov?

Už šesť rokov čakáme na nové pokračovanie hernej série s holohlavým zabijakom, čo má na temene čiarový kód. Christian Elverdam, riaditeľ herného obsahu z IO Interactive, serveru CVG vysvetlil, prečo to vlastne trvá tak strašne dlho.

Vyrábali sme zbrusu novú technológiu. Hovoríme ju engine Glacier 2. Dokonca sme ju postavili úplne od základov, takže sme mali možnosť pozrieť sa na predchádzajúce diely a v podstate sa sami seba opýtať, čo boli najpodstatnejšie časti Hitmana a ako by sme ich mohli vylepšiť.

Naozaj sme vedeli, že potrebujeme túto novú technológiu. Keď sa pozriete na prezentáciu z E3, umelá inteligencia je oveľa pokročilejšia než kedykoľvek predtým. Má oveľa vyhladenejšie správanie. Napríklad v ukážke máme taký hipízácký byt a náš agent 47 vojde dovnútra oblečený ako policajt. Pretože týchto hipikov polícia moc nevzrušuje, nie je jeho prevlek moc efektívny.

Ich reakcia teda nie je, že by sa zľakli, ale že mu povedia, nech vypadne, čo je nový systém správania. Zato keď vojdete oblečení v základnom obleku, budú títo Hipíci priateľskí. Naopak keď vy narazíte na policajtov, nevytiahne hneď zbraň a nebudú sa snažiť vás hneď zastreliť, hlavne keď nevideli okolo žiadne vraždy.

> Hitman Absolution vyjde na PC, PS3 a Xboxu 360 v roku 2012, takže vývojári majú ešte dosť času to všetko vylepšiť. Ale týmto im tiež odkazujeme, že zase nechceme, aby to dopadlo ako s DNF.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár