Prečo je Resident Evil: ORC čistokrvná akcia?

Ak patríte medzi fanúšikov série Resident Evil a už ste sa dostali k najnovšiemu pokračovaniu Resident Evil: Operation Raccoon City, možno ste si sami všimli, ako je hra oproti predchádzajúcim ďaleko akčnejšia. Podľa vydavateľstva Capcom za to môže trh so survival horormi, pre ktorý je značka Resident Evil vraj „príliš malá“. „Predovšetkým trh v severnej Amerike požaduje ďaleko väčšiu orientáciu na akciu,“ povedal Gamasutre producent Resident Evil: Revelations, Masachika Kawata, „Všetko začalo štvorkou, päťka išla ešte ďalej a myslím si, že tento smer musíme udržať a zájsť ešte o niečo ďalej. “

Keď sa pozriete na dáta o predajoch survival hororov … Keď ich porovnáte s číslami Call of Duty a všetkých tých ostatných akčných hier, sú strašne nízke. Nezdá sa, že by Resident Evil ako čisto survival horror predal toľko kusov. Nemôžem hovoriť za Resident Evil 6, ale nemyslím si, že je nevyhnutne potrebné vydať sa čisto akčnou cestou, cestou Call of Duty. Nemusí to byť čisto tunelová strieľačka. Na druhú stranu si zase nemyslím, že Resident Evil 4 a 5 sú čistokrvnými strieľačkami. Teda v sérii plánujeme rôzne orientované tituly. Máme tu skôr adventúrne Revelations, rovnako ako strieľačku z tretieho pohľadu – Operation: Raccoon City. Keď rozšírime našu ponuku podobným spôsobom, podarí sa nám udržať predajné čísla hodné značke Resident Evil.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár