Prečo bude strieľačka Hard Reset len na PC?

V rozhovore pre Gamespot prezradil šéf nového štúdia Flying Wild Hog Michal Szustak dôvody, prečo bude kyberpunková strieľačka Hard Reset dostupná len na PC a konzolám sa zďaleka vyhne. A verte, že jeho slová sú priamo hudbou pre uši všetkých milovníkov počítačov:

Vážne sme chceli vytvoriť a použiť našu vlastnú technológiu. Engine sme vytvárali hlavne s tou myšlienkou, že musí byť použitý v FPSke, ktorá používa veľa fyziky a deštrukcie, musí mať úchvatnú grafiku a tiež byť dobre optimalizovaná. Na PC je veľa hier, čo sú len porty z konzol a my všetci vieme, že súčasné konzoly sú na úrovni tak štyri päť rokov starých počítačov.
Ak chcete ukázať úžasnú grafiku, je lepšie a jednoduchšie vyvíjať hru pre PC. A tiež v dobe takmer filmových strieľačiek, kde sa pohybujete takmer „po koľajniciach“ a prostredie je tak obmedzené ako to len ide, sme chceli vytvoriť niečo pre PC hráčov zo starej doby, ktorí vyrástli na všetkých tých zabudnutých Doom, Quacích a Painkiller.

> Hard Reset vyjde len na PC už tento rok v septembri.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár