Päť stupňov obtiažnosti v novom Hitmanovi

Ako prezradili vývojári zo štúdia IO Interactive, stupne obtiažnosti v novom Hitmanovi sú naprogramované pre rôzne štýly hrania. Hra ponúkne obtiažnosti ako pre začiatočníkov, tak pre hardcore hráčov, ktorým ponúkne skutočnú výzvu. To, akú obtiažnosť si zvolíte, ovplyvní počet nepriateľov v danej misii, ich reakčné schopnosti, počet checkpointov a možnosť použitia novinky v hre, tzv. „inštinkt“, ktorý hráčovi umožní sledovať cesty, ktorými nepriatelia prešli. Obtiažnosti:

EASY / ĽAHKÁ
> Hráči môžu aktivovať ďalšie checkpointy
> Inštinkt sa regeneruje
> Inštinkt vám bude dávať rady
> Nepriatelia reagujú pomalšie, než obvykle

NORMAL / NORMAL
> Hráči môžu aktivovať ďalšie checkpointy
> Inštinkt sa neregeneruje
> Inštinkt vám bude dávať rady
> Nepriatelia majú normálne reakcie

HARD / ŤAŽKÁ
> Hráči môžu aktivovať ďalšie checkpointy
> Inštinkt sa vyčerpáva pri použití a neregeneruje sa
> Inštinkt nebude poskytovať rady
> Nepriatelia majú zlepšené reakcie

EXTRA
> Hráč nemôže aktivovať ďalšie checkpointy
> Inštinkt sa vyčerpáva pri použití a neregeneruje sa
> Inštinkt nebude poskytovať rady
> Veľa nepriateľov, ktorí majú zlepšené reakcie

PURIST / ČISTÁ HRA
> Žiadna pomoc
> Žiadne vodítka
> Žiadna možnosť rozohrania
> K dispozícii je iba nitkový kríž – zameriavač

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár