Paradox – Interactive už nepotrebuje krabicové hry

Vývojárske štúdio a vydavateľstvo v jednom Paradox Interactive už vraj nepotrebuje klasického kamenného predajcu, v rozhovore pre PC Gamer to prezradil šéf tejto spoločnosti, Fredrik Wester. Paradox momentálne najviac zarábajú na digitálnej distribúcií, ktorá predstavuje až deväťdesiat percent firemných príjmov. „Krabicové verzie sú teraz len také bonusy, obchodníkov už prakticky takmer nepotrebujeme,“ odhalil.

> Wester očividne nemôže prísť na meno ani konkurenčným vydavateľstvám. Okrem kamenných obchodov totiž tiež upozornil, že digitálna distribúcia umožňuje byť herným vývojárom ďaleko kreatívnejšia. Vraj si potom môžu dovoliť vytvárať nové a nové značky, zatiaľ čo takto sú nútení pracovať na pokračovaniach predchádzajúcich titulov. „Ľudia si sťažujú rôznym vydavateľom, že sú momentálne na trhu len samé pokračovania. Želajú si ich totiž manažéri týchto firiem, pretože si môžu pre predaj hier načrtnúť tie svoje grafy a tabuľky,“ nešetril kritikou Wester.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár