Tí, ktorí už mali nejakú tú česť s najnovším pokračovaním legendy menom Deus Ex, iste zaznamenali, že v priebehu príbehovej kampane sa hrdina Adam Jensen pozrel maximálne do dvoch otvorených mestských lokácií. Vývojári z autorského štúdia Eidos Montreal nedávno prezradili, že pôvodne malo byť takýchto miest viac, lenže boli počas vývoja postupne hádzané do koša. „Plánovali sme ich oveľa viac, napríklad náš Montreal. Na Upper Heng Sha sme dokonca začali pracovať, ale nikdy ho nedokončili,“ prezradil v rozhovore pre magazín EDGE hlavný dizajnér hernej náplne, Frank Lapikas. A tak zatiaľ čo jeden z prvotných nápadov zaviesť hráčov aj do Indie bol rýchlo odstrihnutý, domovský Montreal sa autorov držal pomerne dlho.
Rozhodne sme hráčom chceli ponúknuť prechádzku futuristickým Montrealom. Jedna časť lokácie mala byť dokonca zasadená do jednej z najslávnejších štvrtí Montrealu, zvanej Plateau. Má veľmi špecifickú architektúru, pomenovanú „tri-plexes“, s tými točitými prístupovými schodiskami. Táto štvrť je pre celý Montreal celkom špecifická a my sme sa snažili odhadnúť, ako tieto ulice budú vyzerať za dvadsať až tridsať rokov. Dokonca sme mali aj funkčnú verziu Montrealu. Prechádzať sa okolo nich bolo celkom výnimočné – v hrách sa zatiaľ táto architektúra neobjavila a to nehovoríme o jej podobe v roku 2027. Bolo to celkom bezva.
zdroj:Czechgamer.com