Museli sme znížiť nepriateľskú inteligenciu, prezradili vývojári Thief

No, hráči zvyčajne nadávajú, že umelá inteligencia u nepriateľov často stojí za starú belu, a že aj Ralph Wiggum z kultových Simpsonovcov by prišiel s múdrejšou obranou vášho útoku. Má to niečo do seba. Hlavne u strieľačiek je poslednou dobou umelá inteligencia na nie moc dobrej úrovni. To sa však nebude týkať nového dielu Thief, aspon tak to vyplýva z  úst vývojárov.

Nič Cantin, šéf vývoja reštartu série Thief, tvrdí, že urobili stráže v hre príliš inteligentné. To spôsobilo, že by vás často našli bez nejakých ťažkostí. Preto sa im vývojári rozhodli znížiť inteligenciu – v záujme zachovania zábavy, samozrejme.

Cantin musel za tento fakt vývojárov pochváliť. Všetko oznámil servera ArabicGamers.

Naši inžinieri urobili nesmierne dobrú umelú inteligenciu. Keby ste sa napríklad pokúsili odviesť pozornosť stráží, tak by to dopredu predpovedali. Našli by vás a nastal by veľký boj. Nakoniec by to teda bolo až príliš realistické, preto sme strávili hodiny vybalancovaním umelej inteligencie. Nie je to o veľkej realistickosti. Ide o to, že to je uveriteľné, ale stále sa jedná len o hru.

Z toho dôvodu odporúča Daniel Windfield Schmidt, hlavný level dizajnér, aby hráči zostali v tieni. „Stráže nevidia tak ďaleko, ako vy. Chceli sme, aby ste mohli v kľude stáť v tieni, keď okolo vás prejde stráž. Keď sa však pohnete, počuje vás, akoby to boli skutoční ľudia,“

Schmidt nakoniec dodal, že vás nechce nabádať, aby ste boli neustále v tieni. Len to pre vás bude bezpečnejšie.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár