Príbeh o láske, ktorý stvoril sám čas. O tom, ako sa štúdio Crytek zamilovalo do vývoja pre Kinect a o tom, aké s ním má teraz Microsoft „perfektné manželstvo“. Rozhovoril sa o ňom Phil Spencer, šéf Microsoft Game Studios.
Vzťah s Crytekom je perfektným príkladom. Bolo to asi pred siedmimi ôsmimi rokmi, čo sme sa prvýkrát stretli [s Cevat Yerlim z Cryteku a tímom] a začali sa baviť o tom, čo by pre nich znamenalo byť naším štúdiom. Bavili sme sa o tom, čo chcú robiť, čo je unikátne pre nás a oni práve robili Crysis, práve vydali Far Cry a my povedali, že už máme pravdepodobne dosť vojenských strieľačiek z budúcnosti.
Oni potom prišli s nápadom okolo Ryse a do Kinectu sa naozaj zamilovali a pre nás to je perfektné manželstvo.
> Studio, ktoré malo veľa hráčov ako baštu PC hrania, tak najskôr koketovalo s konzolami oveľa skôr, než sa pustilo do vývoja Crysis 2. Viac o Ryse, exkluzívnom titule pre Kinect, sa toho môžete dozvedieť vo videu z E3, ale prvé poriadne informácie očakávame z Gamescomu, ktorý prebehne v auguste v Nemecku, domovskej krajine Cryteku.
zdroj:Czechgamer.com