Čo sa vám vybaví ako vôbec prvá vec, keď sa povie Max Payne? Predpokladáme, že to bude predovšetkým hlavný hrdina a potom temný, depresívny príbeh odohrávajúci sa v temnom, depresívnom prostredí, skrátka ten pravý zástupca „noir“ štýlu. Mnoho fanúšikov prvých dvoch dielov sa tak už pri prvých zverejnených obrázkov pochopiteľne zľakla, pretože drvivá väčšina z nich je zaliata nádherným slnkom. Štúdio Rockstar sa však spoločne s vydaním novej verzie starého traileru snaží tieto obavy zažehnať, Max Payne 3 bude rovnako temný a depresívny ako diely z rokov 2001 a 2003.
> „Naším cieľom bolo vytvoriť hru, ktorá by uspokojila fanúšikov originálu a zároveň bola prístupná nováčikom. A keďže pôvodné hry vyšli pred tak dlhou dobou, veľa hráčov, ktorých by Max trebárs zaujal, ešte vtedy nehrala,“ vysvetľuje Jernoimo Barrera, viceprezident vývoja a zároveň uisťuje, že noir je o ďaleko viac veciach, než len o lokácii, kde sa odohráva. A čo viac, vraj by sme sa mali okrem slniečka dočkať aj dažďa a temných nocí.
Uvidíte, že sme od tohto štýlu a techník takmer neustúpili, len sme sa rozhodli pre niečo, o čom si myslíme, že je zaujímavou interpretáciou klasického noir. A hoci Sao Paolo môže vo dne vyzerať veľmi slnečný a farebný, v noci je to úplne niečo iné.
zdroj:Czechgamer.com