Jedinečnosť questov Zaklínača 3 je pre vývojárov mimoriadne dôležitá

Zaklínač 3: Divoký hon je sám o sebe už veľmi ambiciózny titul. V rukách poľských vývojárov CD Projekt Red sa ale asi nemusíme príliš báť, že by to dopadlo zle. Jediné zlé, na čo sa zvlášť počítačoví hráči musia pripraviť, budú zaiste hardvérové ​​nároky. CD Projekt sa už v minulosti nevyhlo otázke priblíženia potrebnej zostavy. Odpoveď s ironickým tónom znela jasne: „Zatiaľ vám to nepovieme, ale určite už môžete šetriť na upgrade [vášho počítača].“

Na jedinečnosti hry si chcú vývojári dať veľmi záležať. Či už vo veľkosti otvoreného sveta, alebo v type nepriateľov, u ktorých sa na chvíľku zastavíme. CD Projekt chce s Zaklínačom 3 dosiahnuť titul toho najlepšieho RPG na trhu, preto bude výsledkom ich práce napríklad aj unikátny nepriatelia, ktorí budú jedineční ako sami o sebe, tak pre každú z misií, ktorú budete musieť alebo budete chcieť urobiť.

Mateusz Tomaszkiewicz, hlavný dizajnér questov (úloh) v hre, sa vyjadril o probléme jedinečnosti nepriateľov v hrách. Zvlášť u hier s otvoreným svetom časom nastáva tendencia podobných a opakujúcich sa nepriateľov, alebo aj misií. Tomaszkiewicz chce, aby sa nám hráčom pocit znudenosť kvôli opakujúcim sa questom nedostal.

Zbožňujem monštrá v Castlevania, sú pomerne jedinečné. Castlevania bola pre mňa celkom inšpirujúca. Nenašli ste tu napríklad monštrá, ktoré nájdete v množstve západných hier. Chceme sa vyhnúť zombíkom a rôznym mimozemským blbostiam.

Svet tretieho Zaklínača by mal hráčom ponúknuť masy herného obsahu, aspoň podľa Tomaszkiewicza. Tvrdí, že musí vo vývoji popremýšľať nad tým, aby sa questy neopakovali. Ďalej akým spôsobom tak obrovský svet zaplniť danými questami, ktoré budete plniť. Musí urobiť aj možnosť ľahkého návratu ku starším questom, ktoré boli spočiatku pre niektorých hráčov zložité.

Dĺžka základnej kampane Zaklínača 3 by sa mala pohybovať okolo 50 hodín. S plnením vedľajších úloh by sa mala až zdvojnásobiť, z čoho nám už teraz tečie slina po brade. To všetko vo februári budúceho roka, kam bol Zaklínač 3 z dôvodu potreby viac času na vývoj presunutý.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár