Inšpiráciou pre Sucker Punch boli hry od Sony

Infamous 2 nám už pomaly klope na dvere, všetky práce finišujú a vývojári zo Sucker Punch sa už pomaly pripravujú na prvé recenzie svojho najnovšieho diela. Už na pohľad je jasné, že druhý diel má vysoké ambície prekonať ten prvý a nielen to, zatiaľ to vyzerá, že sa dočkáme takzvaného titulu, ktorý by doslova nemal chýbať vo vašej zbierke. K tejto téme sa navyše teraz vyjadril aj Brian Fleming, zakladateľ štúdia. „Pozreli sme sa na Uncharted 2 a povedali si: ‚Naša grafika a renderovanie musí byť oveľa lepšie,'“ prezradil Brian serveru CVG.

> Brian neprirovnává prácu štúdia len k Uncharted 2, ale aj k ostatným hrám interných štúdií Sony ako LittleBigPlanet a Resistance. „Pozreli sme sa na LittleBigPlanet a povedali si: ‚to je dobrý príklad, ako by sme mohli našu hru zlepšiť.'“ Týmto Brian samozrejme naráža na tento rok notifikovaný editor misií, v ktorom si hráči budú môcť vytvárať svoje vlastné úlohy a potom ich zdieľať s ostatnými hráčmi.

> Infamous 2 je plánovaný na 7. júna v USA. Európsky dátum zatiaľ nebol oznámený. Ešte pripomenieme, že Sucker Punch potvrdili svoju neúčasť na hernom veľtrhu E3 budúci mesiac.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár