I Am Alive, hra na prežitie, ktorej vývoj začal u nových vývojárov prakticky od podlahy a má vyjsť digitálne na konzole tento rok v decembri, na PC asi naozaj nedorazí. Opäť to potvrdil kreatívny riaditeľ Ubisoftu Stanislas Mettra, ktorý v rozhovore pre IncGamers vysvetlil, že hlavným problémom je samozrejme herné pirátstvo. Keby ho nebolo a vývojári mali istotu, že sa vývoj PC verzie vyplatí, tak by sa do neho pokojne pustili. A pustil sa zároveň trochu do všetkých plačúcich hráčov:
Ozívajú sa títo ľudia len preto, že nie je PC verzia alebo preto, že je to hra, ktorú by naozaj chceli hrať? Kúpili by si ju, keby sme ju urobili?
Je to ťažké, pretože je tu toľko pirátstva a tak málo ľudí, ktorí platia za PC hry, že by sme museli presne vypočítať zisky a náklady na výrobu.
Možno by to zabralo dvanástich ľuďom len tri mesiace tú hru previesť na PC, nie sú to ohromné náklady, ale stále sú to náklady. Keby si ju nakoniec kúpilo len 50 000 ľudí, tak to za to nestojí.
zdroj:Czechgamer.com