Či už sa rozhodnete zaobstarať si piate pokračovanie RPG série The Elder Scrolls s podtitulom Skyrim na ktorúkoľvek dostupnú platformu, nemali by ste v žiadnom prípade váhať, minimálne z hľadiska grafiky. Aspoň to tak tvrdí herný riaditeľ Bethesda Softworks Todd Howard, podľa ktorého sa konzolové verzie graficky líšia od počítačovej iba v detailoch. Tajomstvo stojace za týmto trikom spočíva predovšetkým vo vzdialenosti, z ktorej hráči budú Skyrim hrať. Podľa Howarda aj taká maličkosť je veľmi dôležitá a umožňuje pre konzoly vytvoriť lepšiu grafiku aj napriek ich zastaralejšiemu hardvéru.
Všetky naše návrhy tvoríme vo vysokom rozlíšení, túto metódu uplatňujeme u všetkých našich počítačových hier. Tým pádom môžeme textúry urobiť také veľké, ako len chceme a v tomto prípade sme schopní ich veľkosť poriadne napumovať, to je jasné. Ale nakoniec rovnako chceme, aby všetky vydávané verzie vyzerali rovnako. Výhoda u počítačových hráčov spočíva vo vzdialenosti, z akej celú akciu sledujú, lenže keď máte konzolu, zvyčajne sedíte nejakých 180 centimetrov od obrazovky. Tento priestor môžeme využiť v náš prospech.
zdroj:Czechgamer.com