Jean-Marc Geffroy, kreatívny riaditeľ vývojárov z Ubisoftu, ktorí momentálne kutí Ghost Recon: Future Soldier, sa pre zahraničný magazín Xbox World podelil so zaujímavou skúsenosťou. Nechal sa totiž počas rozhovoru ohľadom najnovšieho pokračovania tejto série počuť, že musel spoločne so svojím tímom ubrať na futurističnosti celého titulu. „Naša hra bola až príliš veľké sci-fi, takže sme museli ľahko ubrať a oni nám ukázali miesto, kam sme sa potrebovali dostať. Ukázali nám fyzickú a technickú stránku ich práce,“ odhalil konkrétne.
> Pýtate sa, koho Geffroy vo svojom vyjadrení myslel tým „oni“? Inu, on a pár vývojárov navštívili tréningové stredisko s bývalými členmi jednotiek United States Navy SEALs, ktorí im ukázali pár tajov špeciálnych jednotiek. „Keď sme s nimi tým centrom prechádzali, pochopili sme, ako sú silní, ako majú všetko nacvičené a ako sú dobre vytrénovaní. Potom sme im prezentovali svoje nápady a úprimne, pripadali sme si ako idioti,“ nešetril kritikou svojej práce Geffroy.
Ak mám v tíme štyroch týpkov – štyroch duchov – a spoločne zabijeme päťdesiat nepriateľov, sme superhrdinovia. Ovšem ak spolupracujeme, načasujeme svoje výstrely, obchádzame nepriateľa a ak sa sústredím na svoje výstrely, pretože musíme zozbierať dôležité informácie, potom som vojak. Toto nám počas toho stretnutia došlo a tiež je to to, čo sme chceli dosiahnuť od samotného začiatku.
zdroj:Czechgamer.com