Zabudnite na vlaňajší ročník, CODEMASTER práve oznámili F1 2015, do ktorého vkladajú všetku svoju snahu. Titul má vyjsť tento rok v júli a zahráte si ho na PlayStation 4, Xbox One a pochopiteľne tiež na počítačoch.
Jednou z hlavných noviniek je použitie novej verzie grafického enginu EGO. To napríklad znamená nové modely áut s viac ako dvadsiatkou detailnejších častí ako motor, prevodovka, nádrž, aerodynamika, zavesenie alebo (vraj) úplne nové spracovanie pneumatík. „Vďaka tomu tak budete schopní pocítiť zmeny priľnavosti spôsobené zmenami teplôt, nastavenia, počasie alebo nečistoty,“ uviedol šéf vývoja, Paul Jeal.
Naša vylepšená dynamika vozidiel teraz ďaleko lepšie zachytáva rozdiely vo výkonnosti a medzi mechanickou a aerodynamickú priľnavosťou. Nový systém Force Feedback pridáva pocit spojenia auta s vozovkou. Fyzikálny model je tiež ďaleko prirodzenejší a realistickejší, aby bol závodný zážitok dostupnejší, zábavnejší a odmeňujúci pre hráčov všetkých herných schopností.
Podstatnou premenou prechádza tiež celková prezentácia, ktorá by mala ďaleko viac pripomínať skutočné televízne prenosy, teda vrátane celej štartovej procedúry a ceremoniálu po pretekoch. Tešiť sa môžete na návrat módov ako sezóna, rýchly závod, multiplayer a nový „Pre Season mode“.
Veľmi zaujímavej novinky sa dočkajú hráči na konzolách, keď budú schopní komunikovať so svojim inžinierom tak povediac „na priamo“ (teda prostredníctvom Kinectu, respektíve PlayStation Camery alebo kompatibilných slúchadiel). Veľmi ľahko sa tak dostanú k informáciám o závode, počasí, pneumatikách a podobne. Záverom pridáme ešte jednu drobnosť – okrem tohtoročnej sezóny pridajú britskí vývojári tiež vlaňajší ročník.
zdroj:Czechgamer.com