Keď autori zo City Interactive v máji zverejnili prvé zábery z pripravovanej strieľačky Enemy Front, tak trochu sme netušili, čo si o nej myslieť. Stuart Black, hlavný dizajnér projektu, sľuboval „progresívnu gameplay, ktorá nie je v strieľačkách obvyklá“, namiesto toho sme sa dočkali obyčajnej FPSky, ktorá vyzerala skrátka „divne“. No a neubehlo ani pár mesiacov a Stuart Black už na novej značke poľských vývojárov nepracuje, ako potvrdil Marshall Zwicker, viceprezident severoamerickej pobočky pre predaj a marketing.
Na základe prvých buildov hry a rôznym názorom zo strany interných pracovníkov a hráčov sme sa rozhodli vydať inou cestou. A to z hľadiska hrateľnosti, príbehu a prítomných postáv. Momentálne spolupracujeme s Markom Bristolom, veľmi skúseným americkým filmovým režisérom a spoločne s ním pracujeme na niečom, čo považujeme za veľmi zásadné zmeny. Zo súčasného stavu vývoja sme nadšení a tešíme sa, až ju v nasledujúcich mesiacoch ukážeme verejnosti.
Prvé zábery z mája:
zdroj:Czechgamer.com