Ak sa medzi vami nájde niekto taký, kto chystaným Dishonored prebehne tak povediac za nosom a nebude sa rozhliadať príliš vľavo ani vpravo, samozrejme môže. Autori z arkány Studios by však boli oveľa radšej, keby ste pri hraní premýšľali a snažili sa byť kreatívny. „Chápem, že niektoré typy hráčov môžu mať k finálnej hre určité výhrady,“ povedal v rozhovore pre AusGamers výkonný producent Julien Roby, „Zvlášť kvôli tomu, že sme sa hru snažili čo najviac tlačiť smerom k voľbám hráčov a rozličným štýlom, ako ju môžete hrať. “
Náš cieľ bol nesporne ťažké splniť, ale už od prvého dňa sme vedeli, že toto je presne ten typ hry, ktorý chceme vytvoriť. Prispôsobili sme tomu celý vývoj. Na každej jednotlivej misii sme pracovali ohromne tvrdo, aby sme zaistili, že ponúkne tú rovnakú hĺbku a možnosti ako tie, ktoré sme už zverejnili vo videách. Každé naše rozhodnutie sa neustále točilo okolo týchto dvoch základných myšlienok: „Dovoľme to hráčovi“ a „Nechajme ho rozvinúť jeho kreativitu a herný štýl“. Veľa času sme strávili testovaním hry s externistami, aby sme zaistili, že funguje dobre a je dobre vybalancovaná.
> Dishonored vychádza na počítačoch a konzolách Xbox 360 a PlayStation 3 12. októbra.
zdroj:Czechgamer.com