Dúfali ste o masívnej multiplayerovej online Battlefield alebo niečo na ten spôsob od štúdia DICE ? Musíme vas sklamať, ale títo švédski chlapci sa na takúto náročnú úlohu nechystajú. Karl-Magnus Troedsson, generálny riaditeľ DICE, povedal, ZE firma nemá žiadne plány Na MMO FPS. Hlavné kvôli tomu, že ide o veľa práce a bolo by ťažké sériu Battlefield spätne do takéhoto sveta napasovať.
Realita je taká, že je to dosť veľký projekt. Je ťažké ho vykonávať v prípade zabehnutých značiek – máte jadro fanúšikov, ktorí radi hrajú vašu hru a nemáte istotu, či je správne to urobiť. Množstvo hráčov je tiež dôležité. Ak chcete mať pixelovo perfektný pocit z toho, ako niekoho zastrelíte, musíte mať konštatný počet snímok za sekundu, a to je ťažké urobiť vo veľkom otvorenom prostredí.
> Troedsson sa však domnieva, že niektoré MMO mechanizmy by mohli fungovať v online strieľačkách dobre.
Domnievam sa, že krok vpred pre nás teraz je sústrediť sa na to, ako viac využívať nemenné veci – odomknuté bonusy, rebríčky, body a podobne. Myslím si, že uvidíme v týchto vecí väčšie zameranie v štýle MMO, namiesto toho, aby sa niekto snažil vytvoriť veľké otvorené prostredie, ktoré je stále a má milióny hráčov hrajúcich naraz.
> Hoci spomínané argumenty chápeme, nehovorte, že by sa vám poriadna MMO strielačka tiež nepáčila?
zdroj:Czechgamer.com