Crysis 4 nemusí byť nutne FPS

Crysis je príliš lákavá značka na to, aby po treťom diele skončila. Leda že by bola predajným prepadákom, ale to sa zrejme nestane. Zaujímavé je to, čo predniesol producent štúdia Crytek Michal Elliot Read v rozhovore pre server Dusty Cartridge:

Viete, v túto dobu nechcem nič prezrádzať, ale myslím, že značka Crysis v sebe stále má život. Či už v inom formáte hry, či už v nadväznosti na súčasné diely, ťažko povedať. To bude na návrhároch.

[…] Crysis bol vždy koncipovaný ako trilógia a myslím, že sme vybudovali vážne pekné univerzum. Nerozhodli sme sa, že ‚nasadíme nano obleky ak tomu zároveň klaunovské handry, kompletne našu značku zmrvíme a potom predáme‘.

Darilo sa nám v zachovávaní univerza, takže z tohto pohľadu by som povedal, že je v ňom ešte veľa života, ku ktorému sa môžeme vrátiť a vytvoriť unikátne veci. Či už to bude FPS alebo nie, nemám tušenie, ale budúcnosť táto značka určite má.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár