Keď kreatívny šéf Splinter Cell: Blacklist Maxime Béland hovorí o predchádzajúcom diele série, o Splinter Cell: Conviction, väčšinou sa mu na jazyk derú slová ako „príliš krátke“ alebo „príliš málo priestoru pre improvizáciu“. Toto si podľa firemného výskumu vraj myslí väčšina fanúšikov Sama Fishera a nový diel tak ponúkne „ďaleko väčšiu“ kampaň, kooperatívny režim a navyše návrat populárneho multiplayerového módu „agenti proti vojakom“. „Myslím si, že vďaka tomu bude naša hra naozaj veľká,“ dúfa Béland.
> Okrem toho vývojári sľubujú takmer neustálu slobodu pri riešení postupu danou lokáciou. Výber medzi tichým a akčným prístupom tak má závisieť úplne na vás, aj keď niekoľkokrát vás hra predsa len tresne cez prsty a donúti začať strieľať. „Vám to neprezradím, ale viem úplne presne koľkokrát vám nedovolíme použiť tichý postup. Tieto momenty sa však snažíme minimalizovať ako je to len možné,“ uisťuje.
zdroj:Czechgamer.com