Dokážete si predstaviť, že by séria Battlefield vychádzala každý rok, aby sa značka prispôsobila taktike vydavateľstva Activsion a ich vlajkovej lodi Call of Duty? Analytik Mike Hickey zo spoločnosti Janco Partners očividne áno a dokonca sa vyjadril, že by Electronic Arts malo na tento model čoskoro prejsť. „Predpokladáme, že by boli schopní vydávať hry zo série Battlefield každoročne, trebárs by mohli striedať plnohodnotný Battlefield s Bad Company. Skrátka začať praktizovať to, čo robí Activision so svojím Call of Duty,“ povedal.
> Táto taktita, hoci Activision každoročne prináša milióny predaných kópií a miliardy dolárov, má z pohľadu EA niekoľko trhlín. Po prvé sa na oboch hrách podieľa rovnaké štúdio – švédski DICE. A po druhé, sami si predsa dokážeme rýchlo spočítať, čo sa stalo s kvalitou Call of Duty v posledných rokoch … Takže modlime sa, nech EA si túto radu nevypočuje!
zdroj:Czechgamer.com