Schválne, keby ste mali tú jedinečnú možnosť – urobili by ste z Aliens: Colonial Marines šialenú akčnú jazdu, pri ktorej likvidujete stovky, … čo stovky, tisíce alienov v jednej malej miestnôstke alebo by ste sa radšej neustále strachovali, pozerali do všemožných kútov a stret s jedným nepriateľom by pre vás znamenal takmer infarkt zážitok?
> Ak už ste zvolili prvú alebo druhú možnosť, dúfame, že sa vám vývojári z Gearbox Software trafili do vašej nátury, pretože ich vízie Aliens: Colonial Marines sa zastavili tak niekde medzi týmito dvoma extrémami. Ako totiž vysvetľuje Randy Pitchford vo svojom rozhovore pre PS Blog, autori sa sústredia hlavne na realistickosť. Aj keď ako zároveň upozornil, nemali by sme sa nechať zmiasť reklamnými materiálmi, ktoré budú naplnené predovšetkým akcií. Pitchford totiž sľubuje svojim spôsobom unikátnu skúsenosť.
Tvorbu prezentácie v hre sme si naozaj užívali, ale rozhodne sme to nenavrhli tak, že nikto nevie, ako tie príšery vlastne vyzerajú. Rozhodne však máme v rukáve niekoľko variantov príchodov daných nepriateľov na scénu, z ktorých by sme chceli vyťažiť čo najviac a hráčom tak zaistiť ten správny zážitok.
zdroj:Czechgamer.com