Je to niečo málo cez tri mesiace, keď sme vás poprvýkrát informovali o výraznejšom úbytku predplatiteľov najobľúbenejšieho MMORPG posledných niekoľko rokov, World of Warcraft. Vtedy sa uvádzala strata približne tristo tisíc hráčov, čo je síce relatívne dosť, ale stále to vzhľadom k celkovým 11,1 miliónom bolo relatívne zanedbateľné číslo.
> Lenže čo sa nestalo, ubehne približne dvanásť týždňov a mesačných predplatiteľov World of Warcraft je opäť menej a to dokonca o osemsto tisíc (WoW teda na oficiálnych serveroch momentálne hrá 10,3 milióna ľudí). Blizzard si je vzniknutej situácie určite vedomý a aj keď stále dokola uvádza, že ide stále o najhranejšie MMORPG alebo že ide o jednu z najpopulárnejších online hier v Číne, strata necelých dvoch miliónov hráčov za necelý rok už sa niekde predsa prejaviť musí. Mike Morhaime, šéf spoločnosti, však verí, že sa tento úbytok podarí zastaviť s pomocou nového datadisku, Mists of Pandaria.
zdroj:Czechgamer.com
úbytok sa ešte zvačší po vydaní toho nového patchu 😀