Prey 2 s minimálne pätnásť hodinovou kampaňou

V dnešnej dobe, kedy sa ako priemerná dĺžka singleplayerovej kampane uvádza nejakých tých šesť až sedem hodín, si musíme vážiť všetkých odvážlivcov, ktorí majú odvahu ísť proti prúdu a ponúknuť natešeným hráčom niečo viac, presnejšie povedané niečo dlhšie. Medzi týchto odvážlivcov sa nanovo zaradili aj vývojári zo štúdia Human Head, ktorých Prey 2 by mal v priemere zabrať nejakých pätnásť hodín. Toto číslo má však jednu malú podmienku – nesmiete hru len tak slepo prebehnúť, ale plniť aj postranné úlohy a ľahko preskúmavať hernú mapu.

> „Zamerali sme sa na vytvorenie silného a intenzívneho singleplayerového zážitku. Bethesda, čo sú skutoční majstri v úžasných kampaniach, sú s nami za jedno. Leží pred nami zaujímavá výzva, núti nás zmeniť niektoré naše zaužívané praktiky. Singleplayerová hra musí byť väčšia, hráč musí mať viac možností, viac vecí k robeniu, „vysvetľoval Eurogamer šéf projektu Chris Reinhart. „Náš cieľ je, aby naša hra zabrala priemernému hráčovi takých pätnásť hodín. Vďaka mnohým aktivitám v otvorenom svete a ďalším veciam k robeniu je však ťažké odhadnúť, aké bude maximálne číslo.“.

Bolo by skvelé, keby sa viac ľudí zameriavalo čisto na singleplayer. Milujem multiplayer, ale aby som bol úprimný, keď nemáte šancu poraziť alebo aspoň porovnať krok s Call of Duty, nemá cenu podobný multiplayer vôbec robiť. Pokiaľ ale silou mocou chcete mať hru viacerých hráčov, vytvorte niečo iné, niečo čo zapadá do štýlu vašej hry a niečo čo bude ozajstná zábava a čo ľudí donúti hrať spolu. Na druhú stranu, chcel by som si byť istý, že sa vývojári sústredia na tie správne veci, pretože vývoj singleplayeru a multiplayeru zároveň nie je pre vývoj dobré. Rovnako tak to nie je dobré ani pre vydavateľov a konieckoncov ani pre hráčov. Ďaleko lepšie je sústrediť sa na jedinú vec.

zdroj:Czechgamer.com





Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.