Predstavte si nasledujúcu situáciu: práve hráte Watch Dogs, prebieha nejaká napínavá príbehová misia, vaše nervy sú napnuté až na prasknutie a zrazu sa odniekiaľ vyrúti ďalší hráč, pif a máte po ptákách (a po misii). Neznie to zrovna lákavo, že? Môžeme vás však upokojiť, podľa dizajnéra Dannyho Belanger z Ubisoftu sa nič také stať nemôže, multiplayerová zložka hry si bude na tieto situácie dávať setsakramentsky pozor.
Snažíme sa zabezpečiť, aby invázie prebiehali len vo chvíľach, keď sa len tak túlate mestom a nerobíte nič, čo by mohlo byť tým pádom narušené.
Okrem toho by v hre mala byť zabudovaná špeciálna ochrana, ktorá sa bude prispôsobovať hráčovmu správaniu. „Je to svojím spôsobom štít,“ uviedol Belanger, „Takže ak niekto vstúpi do vašej hry a hackne vás, ste chránení. Nemá šancu. A čím menej sa zúčastňujete multiplayeru, tým dlhšie váš štít trvá.“ Ak sa teda nebudete chcieť hry viac hráčov zúčastniť, hra to rozpozná a bude váš spôsob hrania tolerovať, de facto ochraňovať. Aktívny hráči naopak získajú určité výhody a tiež nové schopnosti.
zdroj:Czechgamer.com