Diablo 3: dojmy z duelov (PvP)

Diablo 3 je už vonku trištvrte roka a aj tak sme sa ešte stále nedočkali sľubovaného PvP … Blizzard v posledných dňoch spustil PTR servery s alpha verziou novo pripravovaného patchu 1.0.7 a ten prináša aspoň duely. Konečne … Aspoň niečo … Alebo nič?

> PTR sme si stiahli aj my, aby sme si pri svojom 70 paragóne vpustili krv do žíl. A sme veru na rozpakoch. Jedna „PvP“ mapa v prvom akte, chýbajúce počítadlo „fragov“, 1v1 alebo free for all pre max 4 hráčov, a to najhoršie: neexistujúca redukcia damage hráčov …

Takže keď s Meteorom dávam v klasickom PvE goblinom damage za „presdvemega“, uberám i v dueli svojmu kamarátovi s 50 tis životy dva milióny … Nie že by som v dueloch behal s pomalým Meteorom, ktorému sa uhne aj korytnačka, ale to len pre predstavu. Duely sú o pár ranách a keď aj tank barbara zabije len môj Storm Armor na jednu ranu – skôr ako toho chudáka uvidím na svojej obrazovke – tak to jednoducho nie je zas taká zábava. Viete si potom predstaviť ako vyzerá boj s neviditeľným Witch Doctor alebo Demon Hunter.

> Blizzard do duelov skrátka nedal redukciu damage, ani crowd control. Keď súboje trvajú často len sekundu, tak nie je fér, že môžem protivníkov zmrazovať na celé tri sekundy, alebo spomaľovať o celých 80-90%. Hra je teda celá o cooldowne: kto má kedy zrovna pripravený aký sklil. Dočasne nesmrteľný monk alebo barbar s Ignore Pain sú ťažká sústa a rovnako tak Wizard so svojimi piatimi dvojníkmi.

Avšak oboch – redukcia damage aj crowd control – by sme sa mali nakoniec dočkať. Určite dáme vedieť, pretože potom by sa z festivalu nasranosti mohla stať veľká zábava. Tak aloha pútnici!

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár