Hráči „dohrali“ SW:ToR príliš rýchlo

Samozrejme, dohrať MMO znie trochu ako oxymóron, ale viete ako to myslíme. Proste došli na poslednú možnú úroveň a už sa musia zabaviť iba inými činnosťami, ako zbieraním skúseností. Problém je v tom, že toto hráči Star Wars: The Old Republic podľa všetkého vraj zvládli oveľa rýchlejšie, než v BioWare očakávali. Ako hovorí Daniel Erickson: Máme hru, ktorá oproti množstvu ostatných MMOček bola naozaj zábavná po celú dobu levelovania. To znamená, že pri nej hráči sedeli v jednom kuse dlhšie ako u akéhokoľvek iného MMO. To ale tiež znamenalo: ‚Pane bože, ľudia týmto presvišťali fakt rýchlo.‘ Hráči sa posunuli do ďalšieho štádia SWTOW oveľa rýchlejšie, než sme čakali. Priemerne sa hrou prehrýzali po šiestich hodinách hracieho času. > Čo to znamená v praxi? Že mali v BioWare pripravené málo vecí pre hráčov na najvyššej úrovni. Teraz sa budú musieť poriadne oháňať s pridávaním nového obsahu a nových funkcií v updatoch, aby si hráča udržali. Niektoré z nich boli predstavené teraz na E3 – viac tu.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár