Tretí Dragon Age sa má poučiť z chýb dvojky

Hovoríte si: „Veď predsa Dragon Age 3 ešte ani nebolo oznámené!“ Áno, to je síce pravda, ale to vývojárom z BioWare vôbec nebráni v tom, aby o pokračovaní tohto RPG hovorili. Trebárs tak, ako sa nedávno stalo na konferencii PAX East, počas ktorej sa hlavný návrhár Mike Laidlaw vyjadril v tom zmysle, že sa chcú poučiť z chýb predchádzajúcej hry. Predovšetkým potom vypichol tri zásadné prvky, ktorých by sa chceli vyvarovať – opakovania úrovní, absencia vybavenia pre družinu a tiež rozhodnutia, ktoré nemajú na hru žiadny vplyv. „Hľadáme viac rozmanitosti, viac priestoru, viac hĺbky; hľadáme niečo skvelého, zabudnutého, skrytého a strateného,“ uviedol Laidlaw, „Ak sa rozhodneme pre nejaké mesto, hlavne sa presvedčme, že to nie je Kirkwall. Radšej skúsme niečo nové, niečo ďaleko viac … francúzskeho. “

> Snáď autori neplánujú nejakú svoju RPG víziu Paríža alebo Marseille?

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár