Člen vývojáského tímu z BioWare, Casey Hudson, totiž počas rozhovoru s Official Xbox Magazine prezradil, že celá tá slávna podpora Kinectu u verzie pre konzolu Xbox 360 vznikla vlastne úplnou náhodou. „Nič také ako podporu hlasu sme pôvodne neplánovali. Celé to vzniklo tým, že jeden z našich programátorov experimentoval s možnosťami Kinectu,“ odhalil člen kanadského štúdia.
Došlo mu, že prostredníctvom dostupného softvéru dokážeme veľmi jednoducho prepojiť niečo v hre spoločne s tým, čo poviete; zrovna tak jednoducho, ako to znie. Nie je potrebný žiadny hlbší výskum, všetko potrebné už urobil niekto pred nami. Teda sme začali premýšľať, ako by sme túto funkciu dokázali využiť a napadla nás skutočne veľká kopa vecí – mohli by ste povedať členovi tímu, aby zaútočil na váš cieľ alebo aby si vymenil zbrane. Môžete mu prikázať niečo urobiť, niečo, čo sami nedokážete v daný moment urobiť, pretože máte starosti sami so sebou, pretože vaše palce sú zaneprázdnené.
Skoro to vyzerá ako budúcnosť interaktívneho rozprávania. Jednoducho hovoríte s danou postavou, ďaleko viac vnímate ich konverzáciu, vypytujú sa ich alebo im odpovedáte. A keď je potom koniec a vy zase pocítite ten ovládač, ten chladný kus plastu, poviete si: „Práve som nakukol do budúcnosti hier.“
zdroj:Czechgamer.com