Vývoj The Crew začal už pred štyrmi rokmi

Podobne ako štúdio Respawn so svojou prvou hrou TitanFall, Ubisoft začal s vývojom svojej pretekárskej hry The Crew o veľa skôr, než ju predstavil verejnosti. The Crew bola pôvodne hra pre súčasnú generáciu konzol, lenže by bola „príliš veľká“, tak sa Ubisoft rozhodol až pre next-gen. Kreatívny riaditeľ vývoja Julian Gerighty v interview pre Digital Trends oznámil, že na The Crew sa začalo robiť už pred štyrmi rokmi. Priznáva, že štyri roky je pomerne dosť, ale nie je to spôsobené tým, že by vývoj bol v nejakých problémoch. „Stalo sa to asi pred rokom a pol, keď sme sa rozhodli, že by sme svet The Crew viac posunuli. Aby bol svet viac uveriteľný. A to nám práve ponúkol next-gen, čiže PlayStation 4 a Xbox One,“ povedal Gerighty.

> The Crew by mala ponúknuť až 10 000 kilometrov ciest. To všetko už v prvej štvrtine roka 2014 na PC, PS4 a X0NE.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár