
Rozhodne však za nadpisom nehľadajte nič sofistikovanejšieho, ako napríklad že by sme sa v blízkej budúcnosti dočkali konzolového programovania alebo podobných vymožeností, ktoré počítače už od samotného začiatku umožňujú. Nie. Prezident THQ, Jason Rubin, to zatiaľ myslel čisto z toho herného hľadiska. Podľa neho sa vraj na konzolách čoskoro dočkáme podobného modelu, aký už nejakú dobu funguje práve na PC – kombinácia klasických krabíc s digitálnou distribúciou. „Keď vojdete do obchodu s hrami a uvidíte vedľa seba ležať hry s rozpočtom 120 miliónov dolárov a 30 miliónov dolárov, pričom viete, že za tou 120 miliónovou stojí reklamná kampaň za 80 miliónov, je jasné, čo si vyberiete,“ upozorňuje Rubin.
Jedného dňa sa celý (konzolový) priemysel priblíži tomu, čo sa deje práve na počítačoch, kde je veľa cenovo a žánrovo rozdielnych hier. A aj napriek tomu majú všetky tieto kúsky svoje miesto na slnku, pretože každý z nich nestojí jednotne šesťdesiat dolárov.
Čo ma však skutočne vzrušuje je to, že sa podľa mňa biznis jedného dňa viac rozprestrie. Myslím si, že to bude dobré ako pre priemysel, tak aj pre hráčov. Nemyslím si však, že hráči zatiaľ chápu výhody takéhoto uvoľňovania, kde by vývojári mohli svoje hry distribuovať a oceňovať podľa seba a vyvíjať, čo sami chcú.
zdroj:Czechgamer.com