Schofield: Od MW2 sa toho veľa zmenilo

Jedna z najočakávanejších hier tohto roku, strieľačka Modern Warfare 3, to od veľkej časti hráčov okrem iných vecí schytává tiež vďaka tomu, že grafika vzhľadom k svojmu konkurentovi (ktorého snáď ani nemusíme menovať?) Pôsobí „ľahko zastaralo“. A treba uznať, že vzhľadom na trailery a gameplay zábery, ktoré doteraz autori zverejnili, majú kritici celkom pravdu. Úprimne povedané, ja osobne tam trebárs v animáciách príliš zmien nevidím. Vlastne žiadnu.

> Glen Schofield, šéf vývojárov z Sledgehammer Games, ktorí spoločne s Infinity Ward na hre pracujú, však zastáva úplne iný názor. V rozhovore so serverom CVG vyvíjaný produkt rezolútne bránil a dokonca sa vyjadril, že IW engine je v porovnaní s ostatnými grafickými engine niečo ako v automobilovom svete Porsche. „Tým chcem povedať, že je krásne priamy, všetko je tam neuveriteľne čisté. Je na ňom skutočne poznať, že bol vyvíjaný roky. Je veľmi jednoduché ho ​​vylepšovať,“ hodnotil.

Úrovne Modern Warfare 3 sú oproti minule ďaleko väčšie, rozsiahlejšie, sú v nich väčšie výškové rozdiely a čo viac, sú vernejšie, majú viac textúr a veľa ďalších detailov. Ak porovnáte MW2 a MW3, všimnete si obrovského rozdielu. Porovnajte modely postáv, modely zbraní, odlesky svetla, vzhľad vody. Pridali sme tam skrátka veľa vecí a keď nám niekto tvrdí, že sme urobili len „cut and paste“, ani sa mi s ním nechce hovoriť, pretože nevie, o čom hovorí. Skrátka netuší. Nemá ani poňatia.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár