Podľa Cryteku robí 60% kvality hry grafika

Keď hráte akúkoľvek hru, šesťdesiat percent jej kvality tvorí grafické spracovanie. Presne taký názor zastáva riaditeľ vývojárskej spoločnosti Crytek, Cevat Yerli. „Ľudia hovoria, že na grafike nezáleží, ale potvrďte to po dohraní Crysis,“ uviedol v rozhovore pre Xbox 360 Magazine, „Grafika bola vždy hnacím motorom hrateľnosti. Efekty, či už nasvetlenie či tiene, prinášajú rôzne emočné kontexty a umožňujú nám vtiahnuť hráčov do herného sveta „.

Grafika, fyzika, ozvučenie, technický prínos a produkcia spoločne s umeleckým smerom vytvára spektakulárny vzhľad a štýl, čo je šesťdesiat percent hry.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár