DX11 patch pre TW: Shogun 2 na začiatku mája

Ako keby sa s tými DirectX 11 patchi pre počítačové hry v poslednej dobe roztrhlo vrece, rendez-vous ohľadom Crysis 2 snáď ani nemá cenu pripomínať. Creative Assembly sú však oproti Cryteku trochu miernejší a s veľkým pokojom ohlásili skorý príchod podobného patchu pre svoju najnovšiu stratégiu Total War: Shogun 2. Ako si možno pamätáte recenziu, písali sme o podpore DirectX 11 a možnosti nastaviť si hodnotu Shader Model až na 5.0, lenže všetky tieto prvky v predaných verziách zatiaľ chýbali.

> Nie však na dlho, komunitný manažér Craig Laycock prostredníctvom oficiálnych fór naplánoval príchod tohto opravného, či presnejšie povedané rozširujúceho, patchu na prvý májový týždeň. „V niekoľkých najbližších týždňoch a mesiacoch plánujeme opraviť niekoľko zásadných chybičiek. Súčasťou prvej fázy bude aj Patch 2, ktorý ponúkne aj upgrate herného enginu na DirectX 11. Karty podporujúce túto technológiu si tak budú môcť zapnúť hardvérovú podporu alebo lepšie tieňovanie, súčasťou patche bude tiež podpora vyhladzovania hrán, „povedal.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár