Detailný pohľad do zákulisia Far Cry 4

Zahraničný herný časopis GameInformer, sa v súčasnom vydaní májového čísla zameral predovšetkým na detailné predstavenie doterajších, ale aj úplne nových informácií vyplývajúcich z novo pripravovaného himalájskeho dobrodružstva Far Cry 4.

Pri tejto príležitosti sa zároveň na oficiálnych stránkach GameInformer objavila úplne nová galéria koncepčných artworkov. Ponorte sa teraz s nami do krás siedmich nedávno zverejnených obrázkov.

Far Cry 4

„Toto je jeden z pôvodných koncepčných artworkov, ktorých sme pri rozhodovaní o zasadenia hry do fiktívnej oblasti v Nepále vytvorili naozajstnú hromadu.“ Hovorí obchodný manažér Henri Guay. „Jedná sa o jeden z mnohých pokusov, pri ktorých sme chceli dospieť k tomu, ako by nakoniec malo dané miesto vyzerať, a čo by malo reprezentovať. Z hľadiska architektoniky tak našich umelcov inšpiroval napríklad Nepálskym chrám Gansehthan v Bharatpur.“

Far Cry 4

Niekoľko členov z nášho vývojárskeho tímu si navyše urobilo menší výlet, s cieľom získať solídny prehľad o Nepálskej architektúre, tradíciách a okolitej prírode. Vyššie si tak môžete v diaľke všimnúť natívnych Tibetských jedlí, ktoré sú pre túto oblasť význačné.

Far Cry 4

Ubisoft bol v posledných dňoch taktiež veľmi zdráhavý, a to prevažne v oblasti zahŕňajúcej hornaté výbežky vyčnievajúce v Kyratských kulisách. Na základe vypustených gameplay záberov už isto iste vieme, že hráč si bude môcť aspoň malú časť z nich svojvoľne prejsť, a okúsiť tak chuť nového vybavenia, ktorým hlavný protagonista Ajay oplýva.

Okrem cepínu by sme sa mali dočkať aj uplatnenia ukotvovacieho lana, ktoré svojím upevnením na skalnom previse poslúži ako provizórna hojdačka cez roklinu, či výlez do vysokých skalnatých stenách.

Far Cry 4

Jedno z mnohých útočísk, ktoré boli navrhnuté na báze partizánskeho rádia vysielajúceho zakázané propagandy. V priebehu hry tak budete počuť mnohé variácie rôznych ľudských vrstiev, kde prevažná väčšina Pagana Mina (despotického samozvaného kráľa, ktorému násilie páchané na vlastných radoch nie je nijako cudzie) vyzdvihuje a ukazuje len v tom najlepšom svetle.

Našťastie tu ale tiež žijú tí, ktorí so zavedením súčasného režimu nesúhlasia. Jednou zo zaujímavých informácií je „predstavenie“ jednej z mnohých vedľajších postáv. Rozhlasového dídžeja, opovrhujúceho Paganovými pravidlami, od ktorého sa v priebehu hrania dočkáme nemalej porcie úloh.

Far Cry 4

Tento koncept je príkladom jedného z kláštorov, pri ktorých budú mať hráči možnosť preliezť každičkých polygón zákutia. „Ide tak o veľmi užitočné meradlo určené naším umelcom, vďaka ktorému môžeme testovať výsledné osvetlenie interiéru. Vo Far Cry 4 budete veľa času tráviť prevažne vo vonkajších areáloch, tým pádom sa kontrast a osvetlenie v uzavretých priestoroch stáva niečím, u čoho chceme docieliť, aby hráči po príchode do budovy ustrnuli v úžas nad jej bohatosťou a zaujímavosťou. “

Far Cry 4

Jednou z „noviniek“ je takisto nahradenie rádiových veží slúžiacich k zmapovaniu hernej plochy za zvoničky, určené tiež na zmapovanie sveta a narušenie Pagano propagačnej kampane.

Far Cry 4

Kyrat, má ako originálne vymyslená oblasť rozhodne čo ponúknuť, a či už sa jedná o obyčajné útržky informácií, videí, či obyčajné koncepčné artworky, stále to vyzerá, že nás má čím prekvapiť.

Far Cry 4 vychádza 18. novembra vo verziách pre PC, PS3, Xbox 360, Xbox One a PS4.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár