Capcom bol kedysi v srdci každého hráča jeden z tých lepších vydavateľov – spomeňme na kedysi veľmi obľúbené ako Mega Man, Resident Evil či Street Fighter 2. Po 25 rokoch ich už toľko hráčov nemiluje a niektorí skôr začínajú neznášať. Dôvodom budiž tak nejako až príliš „kapitalistické“ fungovanie stratégie Capcomovských DLC.
> Zatiaľ čo iné spoločnosti si nechávajú zaplatiť za DLC alebo online-pass, Capcom to robí dosť neobratne: kúpite si DLC a potom ešte v priebehu hry platíte za normálny obsah typu koniec hry (Asuras Wrath) alebo 12 hrateľných postáv kde každá vyžaduje nákup separátneho DLC (Street Fighter X Tekken). Teda veci, ktoré by ste čakali už v štandardnej hre za ktorú ste si zaplatili plnú sumu. A tiež veci, ktoré máte priamo na disku od prvého dňa nákupu hry a online kupujete len kľúče na odomknutie …
Viceprezident Capcomu Christian Svensson sa na vlastnú akciu „Spýtaj sa Capcomu“ fanúšikom zaviazal, že s tým niečo urobí a že so spätnej väzby fanúšikov je zrejmé, že takto to ďalej nepôjde. Nuž, tak to sme zvedaví, ako to dopadne …
zdroj:Czechgamer.com