Battlefield 3 je reálnejší než oba predchodcovia

Tými predchodcami samozrejme nemyslíme prvý a druhý diel Battlefieldu, tam je situácia pomerne jasná, ale minisériu Bad Company. Hlavný dizajnér David Goldfarb sa totiž vo svojom najnovšom článku na Battlefieldu blogu vyjadril, že oba dva diely Bad Company boli len také „dobrodružné mihnutia“ (ďaleko viac sa nám však páčilo označenie „Indiana Jones so samopalom“), zatiaľ čo kampaň tretieho dielu ide „ďaleko bližšie súčasnej realite a súčasným udalostiam. „“Snažili sme sa zobraziť vojnu a všetko, čo s ňou súvisí,“ napísal.

Pokúsili sme sa priblížiť reči moderným vojakom. Zmiešali sme napínavé pasáže v interiéroch s chaosom náhodných bitiek v exteriéroch. Našim cieľom bolo udržať vierohodnosť na maximálnej úrovni, pretože akonáhle publikum prestane veriť, že by sa to tak mohlo stať, okamžite sa stratíme medzi ostatnými strieľačkami.

> Príbeh by mal byť rozprávaný pomocou spomienok Henryho „Black“ Blackburna, ktorý s americkými mariňákmi precestoval takmer celý svet. „Hráčov staviame pred výzvy, pýtame sa ich na určité veci. Trebárs v kampani Battlefield 3 sa ich pýtame – ‚Čo by ste boli skutočne ochotní podstúpiť pre svoju vlasť?‘,“ upozornil Goldfarb.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár