Autori Dead Island vysvetľujú obsah svojej hry

Uznávam, aj cez istú averziu voči čomukoľvek, čo vo svojom názve alebo obsahu obsahuje slovo „zombie“, ma prvý trailer na strieľačku Dead Island docela zaujal. Veď ešte aby nie: pomalý, retrospektívny pohľad na zúfalý súboj jednej rodiny na dovolenke mal práve vďaka svojmu štýlu a spomalených záberov niečo do seba. Rovnaký alebo podobný názor zastáva veľa ďalších ľudí po celom svete a približne trojminútové video sa rýchlo stalo nesmierne populárne. Popularita nakoniec dosiahla takej úrovne, až sa jej zľakli aj samotní vývojári zo štúdia Techland.“Zistili sme, že by ľudia na základe tohto traileru mohli od Dead Island začať očakávať niečo, čo tam v skutočnosti nie je. Preto by sme chceli všetko ešte v zárodku ujasniť,“ vysvetľuje Vincent Kummer z vydavateľstva Deep Silver.

> Dead Island by malo byť predovšetkým akčné RPG, pri ktorom si najviac užijete súbojov priamo na blízko, kedy v ruke máte prakticky čokoľvek. To „čokoľvek“ budete môcť s ostatnými „čokoľvek“ kombinovať a podobne ako napríklad v Dead Rising vytvárať šialené nástroje k likvidácii hordy nemŕtvych. Strelné zbrane by vraj tiež nemali chýbať, ale dostanú sa k slovu až neskôr. „Naším prostriedkom pre vytváranie atmosféry je hlavne neustály strach hráčov o svoj vlastný život. Aby prežil, musia na svoju obranu použiť akúkoľvek povaľujúce sa vec,“ odhalil Kummer a dodáva, že tropický ostrov v Dead Island je niečo, pre čo stojí za to položiť život.

Všetko začína na pláži pri hoteli, ale dostanete sa aj do džungle, mesta a ďalších lokácií, ktoré by ste ani nečakali. Máme pripravené aj niekoľko pasáží v interiéroch a dokážeme aj manipulovať s počasím, čo nám umožnilo dostať úroveň strachu na ďalšiu úroveň.

> Miernym sklamaním môže byť však fakt, že sa v hre s veľkou pravdepodobnosťou s milou rodinkou z traileru nestretneme. Dead Island by mal (podobne ako Left4Dead) priniesť príbeh štyroch úplne rozdielnych ľudí, ktorí sú nejakým záhadným spôsobom proti zombie vírusu imúnni. Rozhodne by sme sa však nemali dočkať jednoduchého „všade sú zombíci, vy ste ochránení, zachráňte sa“, príbeh by mal všetko dopodrobna vysvetliť. „Na začiatku o pozadí príbehu netušíte vôbec nič a až zhruba po prvých dvoch hodinách zistíte, že ste proti zombie vírusu imúnny,“ sľubuje Kummer.





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár