Modern Warfare 3 sa poučilo z chýb druhého dielu

Jedna z vecí, ktorú počítačoví hráči na Modern Warfare 2 Infinity Ward vyčítali najčastejšie, bol multiplayer, konkrétne takmer na poslednú chvíľu predstavená služba IWnet, ktorá nahradila do tej doby ešte samozrejmé dedikované servery. Hráči na počítačoch sa tak dostali do úplne rovnakej situácie ako ich konzoloví kolegovia a hranie cez Peer-2-Peer siete sa im nepáčilo ani v najmenšom. Robert Bowling však našťastie fanúšikov po dvojročnej odmlke upokojuje, nič také sa na tretí diel nechystá a sám priznal, že IWnet „nedosiahol toho, čo mal“.

Vtedy sme vôbec prvýkrát prišli do styku so Steamom a tiež sme vôbec prvýkrát skúšali vložiť do systému vytvárania zápasov nejaké novinky. Snažili sme sa kontrolovať herný zážitok úplne sami. Chceli sme zjednotiť hranie na všetkých platformách, ale stále to bol ešte taký prvý krok na ceste k tomu, čím mal IWnet raz byť.

> Nič z toho sa však nakoniec nekonalo a vývojári vypočuli želanie hráčskeho publika. „Pri hodnotení MW2 bolo vcelku zrejmé, čo po nás PC komunita požaduje a akým smerom by sme sa mali vydať. Vzájomná konverzácia bola pomerne rýchla, pretože sme vedeli, čo požadujú a čo im chceme dať,“ odhalil Bowling. A pokiaľ ide o ďalší významný problém, teda neuveriteľná kopa cheaterov, ani tu autori nenechali nič na náhodu. Hra síce bude rovnako ako predchodca používať VAC od Valve, Bowling však sľúbil, že zároveň s tým urobili veľa dôležitých zabezpečení a opráv.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár