Dickson: Vývojári strieľačiek musia byť originálnejší

Do vydania strieľačky Homefront, ktorá väčšinu hráčov upúta predovšetkým svojím originálnym pozadím príbehu, chýba už len niekoľko týždňov a autori sa rozhodli trošičku si rypnúť  do konkurencie. Stalo sa tak v rozhovore pre portál CVG, kde Rex Dickson (hlavný dizajnér štúdia Kaos Studios) prezentoval svoj názor, že by veľkí hráči na trhu FPS hier by mali byť originálnejší a ak tak neurobia, musí túto iniciatívu prevziať niekto menší. Ako konkrétne príklady nepriamo uviedol série Call of Duty, Battlefield a Halo. „Ako herný dizajnér a hráč rád vidím, keď má niekto snahu posúvať hranice. Mohli sme stvoriť ďalšie moderné strieľačky z Blízkeho východu alebo obrneného vesmírneho vojaka, ktorý bojuje proti mimozemšťanom, ale naozaj trh vyžaduje opäť niečo také?,“ Začal svoju odpoveď na otázku , či sa nebojí menšieho záujmu hráčov, keď príbeh Homefront chýba paralelu v reálnom svete.

Ak chcete na trhu uspieť, musíte do toho zapojiť aj risk. Firmy ako Bungie, Microsoft a Sony už to zrejme nepotrebujú, ale my, malí hráči – a THQ ako „tretí“ distribútor na trhu – musíme tento risk podstúpiť a pokúsiť sa preraziť. Ak sa veľké značky nechcú do ničoho nového púšťať a plánujú vydávať tie isté hry stále a stále dookola, potom možno nastal čas pre tie menšie, aby robili niečo nové a uspeli.

zdroj:Czechgamer.com






Pridať komentár