Crystal Dynamics o tom, prečo prerábajú Laru

Karl Stewart, riaditeľ značky v Crystal Dynamics, sa pre server RockPaperShotgun rozhovoril o tom, prečo vlastne séria Tomb Raider nepokračuje v zabehnutých koľajach, ale začína rozprávať príbeh spanilej archeologičky Lary Croft úplne od začiatku.

Myslím si, že Lara je miláčikom hráčov a Crystal Dynamics si vážne užívali čas, ktorý s ňou mohli tráviť. Cítili sme ale, že v hernom svete stráca dôležitosť, že bola príliš náročná a vzdialená. Chceli sme ju urobiť prístupnejšiu. Myslím si, že teraz je perfektný čas túto značku pretvoriť tým, že vezmeme Laru späť ku koreňom. Myslím si, že to bude pre hráčov skvelá cesta, ako Laru spoznať, prerozprávaním jej príbehu.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár