Battlefield 3 má lákať všetkých hráčov, ponúkne TDM

V prvom diele pár dní starého tzv. Battleblogu, v ktorom bol vyzpovedaný hlavný dizajnér multiplayeru Battlefield 3 Lars Gustavsson, sa dozvedáme zaujímavé informácie o súčasných pohnutkách vývojárov, čo sa otvorenosti pre široké spektrum hráčov týka. Teda perfektný materiál pre ďalšie rozvášnené diskusie, v ktorých určite nebude chýbať ani zmienka o istej konkurenčnej sérii.

> Počas vývoja Battlefield 2 bolo vraj myslenie vývojárov zhruba nasledovné: „Hrajte hru po našom, alebo hrajte niečo iné.“ Vzhľadom k tomu, že  BF3  mieri naozaj do strieľačkových nebies, nebude ten počet hráčov, čo by hral hru po ich stačiť. Je potrebné zaujať čo najširšie publikum: „Teraz sme sa snažili prevrátiť túto svoju mentalitu. Cieľom s Battlefield 3 je ponúknuť rôznorodú hrateľnosť a pozývať každého. Nehovoríme vám, ako tú hru hrať. Vy si volíte.“

> „Musí byť tímová hra založená na čatách [Squads], alebo stačí len keď bude v zmysle spoločného hrania? Som horším hráčom, ak nechcem hrať v čate? Keď chcem Team Deathmatch? Keď chcem hrať bez vozidiel?“ V praxi to znamená, že okrem zavedených módov Conquest a Rush nás čaká práve aj Team Deathmatch, v ktorom pôjde čisto o boj muž proti mužovi na menej rozľahlých mapách a ktorý má zaujať hráčov, ktorým nejde o nejaké plnenie úloh, ale o čistokrvný masaker.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár