Sledgehammer: MW 3 beží na 60 FPS, konkurencia nie

Spoluzakladateľ Sledgehammer Games Glen Schofield sa pustil do obhajovania technickej kvality Modern Warfare 3 a stavia sa čelom kritikom, ktorí tvrdia, že hra má zase ten rovnaký engine a celkovo vyzerá vlastne stále rovnako ako predchádzajúce diely. Ako hlavné vyzdvihuje fakt, že beží na šesťdesiatich snímkach za sekundu a nezdržal sa ani rýpnutia do konkurenčného Battlefield 3, u ktorého je potvrdené v prípade konzolových verzií len 30 FPS. To Shofield ešte nevedel, pretože rozhovor vznikol na E3 ešte predtým, než to DICE potvrdili, ale mal pravdu.

Nie som si istý, či nejaká naša konkurencia – hlavne na konzolách – beží na 60 snímkach za sekundu a bol by som v tejto chvíli celkom vystrašený – teraz v júni – keby hra, na ktorú sa obzvlášť teším, bola na konzolu a nebežala na 60 FPS. Myslím si, že to je naša konkurenčná výhoda.

> Ďalej ešte hovorí, že engine je rozhodne vylepšený. Stále si do neho vývojári pridávajú nové a nové nástroje, vďaka ktorým máme napríklad misiu pod vodou, New York na pozadí, veľa výbuchov, mrakodrapy a veľkú ponorku vynárajúcu sa nad hladinu. Nepríde vám to ako dostatočne impresívny zoznam? Môžeme pridať ešte nový audio systém, ale ten s grafikou moc nesúvisí. Ako ale Schofield podotýka: „nevydávate engine, vydávate hru.“

> A ak Sledgehammer stvorili hru sa dozvieme v novembri na PC, PS3 a Xboxu 360.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár