Molyneux: Ovládač Kinect má pár problémov

Ak ste si snáď naivne mysleli, že tvorba hier ovládateľných pomocou ovládača Kinect musí byť neuveriteľná zábava a príležitosť pre kreatívnych vývojárov, nie je to tak celkom pravda. Peter Molyneux, šéf štúdia Lionhead, si totiž v rozhovore pre server Gaming Union posťažoval, že toto zariadenie pre konzolu Xbox 360 (a najnovšie tiež pre počítače) má tiež pár problémov. Najväčším je pravdepodobne navigácia, ktorá je vraj dokonca „skutočným problémom“.

> „Nemáte k dispozícii žiadne tlačidlá, takže donútiť hráčov niečo urobiť môže byť trochu problém,“ komentoval prácu s Kinectom Molyneux, na druhú stranu si však pochvaľoval tvorivú slobodu a priestor pre emócie. Okrem toho tiež prezradil, že vývoj Fable: The Journey, ktorý bol poprvýkrát predstavený na tohtoročnej E3, trvá už celých sedem mesiacov. „Vývoj začal pred zhruba siedmimi mesiacmi, keď prišli chlapci z Microsoftu a povedali:“ Hej, chceli by sme, aby ste vytvorili Kinect hru pre hardcore hráčov. „,“ Uviedol.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár